до 60 хвилин
до 10 днів
безкоштовно
Тут можна подати запит на перерахунок пенсії за віком або інших видів пенсій.
1. Увійдіть у кабінет громадянина на diia.gov.ua або зареєструйтеся за допомогою КЕП.
2. Виберіть послугу, заповніть необхідні дані та додайте потрібні відскановані документи. Підпишіть заяву КЕП.
3. Щойно рішення про перерахунок пенсії буде ухвалено, на електронну пошту надійде сповіщення. Завантажити та роздрукувати рішення можна в кабінеті громадянина в розділі Послуги — Отримані документи.
Отримаєте рішення про перерахунок пенсії
Електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) — це документ у вигляді звичайної пластикової банківської картки, який підтверджує статус пенсіонера. На відміну від звичайного пенсійного посвідчення, ЕПП поєднує функції посвідчення і платіжної картки та містить електронний підпис.
Обов’язкові для завантаження — скановані копії картки платника податків (РНОКПП) та паспорта (або посвідки). Інші документи можуть знадобитись залежно від виду пенсії та даних анкети заявника.
Кваліфікований електронний підпис можна отримати:
- у кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг — це перевірені державою компанії та установи, які роблять ваш електронний підпис офіційно законним https://czo.gov.ua/ca-registry;
- в особистому кабінеті Приват24 онлайн або у відділенні банку — для клієнтів ПриватБанку послуга безкоштовна;
- в особистому кабінеті Монобанку — для ФОП та фізичних осіб, послуга безкоштовна;
- у кабінеті Вчасно.КЕП (безкоштовно для фізичних осіб) — https://cap.vchasno.com.ua;
- у МВС та ДПС — безкоштовно.
	
Якщо ви хочете дізнатися більше про отримання підпису, то радимо звернутися до того центру, в якому плануєте його замовляти.
Так, після перевірки поданих онлайн документів потрібно відвідати ПФУ. З собою треба мати оригінали документів для отримання пенсійного посвідчення. Паперове пенсійне посвідчення можна забрати в підрозділі ПФУ за місцем перебування на обліку, а електронне пенсійне посвідчення – у відділені банку, вказаному в заяві.
Статус заяви перевіряйте в особистому кабінеті на порталі Дія. Вам потрібно натиснути на свій ПІБ у правому верхньому кутку та вибрати потрібний розділ. Після чого перейдіть до розділу Послуги та знайдіть блок Замовлені послуги.
Результат опрацювання надійде в розділ Зверніть увагу.
Ознайомтеся з причиною відмови в розділі Зверніть увагу.
Якщо виникла технічна помилка — зверніться до нашого чатбота — https://chat.diia.gov.ua/ для аналізу ситуації.
Якщо вам вказали конкретну причину відмови, але ви з нею не згодні або хочете отримати більше деталей — зверніться до Пенсійного фонду за телефоном 0 800 503 753 або на електронну пошту info@pfu.gov.ua